Tuesday, September 22, 2009

Jeg trener fortsatt

Treningen i går gikk litt mindre bra, jeg tror faktisk jeg spiste for lite på formiddagen! Det er ikke akkurat vanlig...hehe
Jeg fikk øvelser for armer og rygg; nedtrekk, sittende roing og markløft (?). Husker jo ikke alle navnene, selv om jeg husker (veldig godt!) hva jeg skulle gjøre...
Etter oppvarmingen på sykkel og romaskin - den behersker jeg faktisk veldig bra, hadde teknikken inne med en gang - det skulle du ikke tro, Anette! ;-) - så skulle jeg prøve meg på apparater. Først nedtrekk. Startet med 25 kg, det gikk tydeligvis veldig greit, for treneren økte raskt til 30 kg. Hjelp! Da fikk jeg virkelig kjenne konsekvensen av å ikke spise helt riktig, jeg hadde nok fått i meg for lite energi i forkant av treningen, for jeg ble litt svimmel av å ta hardt i. Sittende roing og markløft gikk sånn passe bra, jeg sleit meg gjennom resten av treningen, og fikk til et par runder på buso-ballen og en runde med gående utfall til slutt. Slepte meg opp bakkene hjem etterpå, og var ganske redusert resten av ettermiddagen.

I dag er jeg stiv og støl, musklene bak på lårene truer med å knyte seg så fort jeg beveger meg to cm...men ellers er jeg i fin form. Prøver å spise godt (og passe sunt), vil bygge opp lagrene før jeg skal på trening allerede i morgen igjen. Det kan se ut som jeg får til tre treningsøkter denne uken! Skulle bare ønske jeg hadde råd til å ha enda flere timer med personlig trener, det er virkelig en stor hjelp. Og så er hun bare såå skjønn, skryter veldig av meg, og pusher meg til enda litt mer innsats. :)

No comments:

Post a Comment