Thursday, September 17, 2009

Skummelt!

17. september 2009
I dag bryter jeg en barriere; jeg har blitt medlem av mitt lokale treningssenter og skal på min første trening i formiddag. Hjelp! Jeg både gleder og gruer meg....

Jeg har endelig fått bygget opp nok motivasjon til å komme meg i form. Jeg har jo selvsagt visst lenge at noe måtte gjøres, men i min enfoldighet har jeg tenkt at dette skal jeg klare selv, jeg bor jo tross alt i 4. etasje uten heis og har ikke bil, det medfører jo at jeg går en del (men slett ikke nok). Jeg har tenkt at jeg skal begynne å gå turer, f.eks. rundt Sognsvann...har jeg gjort noe slikt da? Neida, dørstokkmila har vært tøff å krysse...

Så, derfor har jeg nå blitt medlem av et treningssenter og skal i dag ha min første time med personlig trener. Det er skummelt! Det var skummelt nok å bare gå innom der for to dager siden, spørre om priser og sånt, men de var veldig hyggelige og positive og ikke det minste nedlatende eller snåle fordi det nå kom en "tjukkas" innom. Men pussig nok så gleder jeg meg litt også... :-)


Okay, det ovenstående ble skrevet for fem dager siden, før min første treningstime. Dessverre ble innlegget ikke publisert da - så det gjør jeg nå... :-)
Mer kommer...

2 comments:

  1. Kor flink du e Sylva :)

    Har sjøl tadd mæ i nakken og rævva, og starter opp igjen. Går ikke på trenings studio, har prøvd det, og haaaater det.

    Jeg DANSER (av alt i verden) to ganger i uken, og går tur hver dag(eller, er i i hvert fall målsetningen min, hehe).

    Trur vi skal bli spræk ;)

    ReplyDelete
  2. Selvsagt, vi kommer til å bli superspreke! Takk Håkon :-)

    ReplyDelete